Zuid-Oost Azië onveilig maken - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Judith en Dianne - WaarBenJij.nu Zuid-Oost Azië onveilig maken - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Judith en Dianne - WaarBenJij.nu

Zuid-Oost Azië onveilig maken

Door: Dianne en Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith en Dianne

12 September 2013 | Nederland, Zuidwolde

Waarde leden, lieve vrienden en familie,

Over exact 45,5 uur vertrekt ons vliegtuig richting het mooie en onbekende Zuid-Oost Azië. In deze blog zullen wij proberen jullie op de hoogte te houden van wat wij daar zoal beleven.

Onze eerste stop zullen we maken in Kuala Lumpur, Maleisië. We blijven daar 8 dagen. Hierover later meer.

En dan, de voorbereidingen. Dat valt niet mee. We zullen een paar anekdotes met jullie delen. O nee die hebben we nog niet. In ieder geval is Dianne er achter gekomen dat ze eigenlijk niet echt reisproof kleren heeft. Judith was gisteren spontaan haar paspoort kwijt. Verder bestaan onze dagen uit socializen met de achterblijvers en eten. Op dit moment pepernoten, want die zullen we missen. Tip: je moet ze in je thee doen, dat is zoo lekker!

Oke zoals jullie waarschijnlijk merken is deze blog weinig informatief. Volgende keer beter! We hopen dat jullie deze blog met veel plezier zullen lezen!

Dianne & Judith

• 12 September 2013 - 15:29

Hilde:

Haha, lekker wel!
    Ik wacht vol spanning af..
    Geniet van de pepernoten!

• 12 September 2013 - 15:31

Thuisfront Zuidwolde:

lieve meiden!! gaat het er nu dan echt van komen...!?! spannend! wij hopen op een hele fijne tijd en hebben er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken met elkaar!! we zullen jullie missen, maar leven op dit blog met jullie mee! een dikke pakkerd! xx

• 12 September 2013 - 15:49

Suus:

Wow Juutie! Veel plezier meid! Doe voorzichtig en kalm aan! XXX

• 12 September 2013 - 15:51

Sietske De Jong:

Goede reis alvast en heel veel plezier!!

• 12 September 2013 - 15:54

Charlotte En Isabel:

Judith,

Als je een lief aapje tegen komt, neem je die dan voor me mee?

Kusjes Isabel

• 12 September 2013 - 17:09

Mutti:

Whaa...het is bijna zover... Jullie op avontuur! Geniet meiden...en kom veilig terug!!
    Ik zal zwaaien...met een traan en zing (iig van binnen):
    Only know you love her when you’ve let her go.
    I let you allebei go!!!!!!!!!!!!!!

• 12 September 2013 - 17:25

Sanne:

Heel veel plezier!! Niet verdwalen in de jungle tussen de orang oetans. En vooral.. GENIETEN!!! Ik kijk nu al uit naar jullie volgende verslag! :-)

• 12 September 2013 - 18:01

Minke :

Heel veel succes en plezier toegewenst. Wat een avontuur zeg!

• 12 September 2013 - 20:09

Janine:

altijd leuk, ver en lang op reis. Heb maar een klein stukje azie gezien maar t is indrukwekkend aan kleuren, geuren en andere impressies. Succes met de lange reis en enjoy!!!

• 13 September 2013 - 00:00

Laura:

Haha, schatjasss

• 13 September 2013 - 10:56

Marije:

Haha stelletje apen.

• 15 September 2013 - 12:00

Petra:

Goed verhaal haha. Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen! Mis jullie nu al , veel plezierrrr, kusje

• 16 September 2013 - 16:25

PANACEA:

Lekker verhaal. Geniet ervan!

• 16 September 2013 - 17:09

Minke:

ik zie uit naar de verhalen, het begint al leuk.

• 16 September 2013 - 17:13

Irene:

Veeel plezierrr! :) Ik ben benieuwd naar de storieess!

• 17 September 2013 - 00:05

Tjerk:

Goed verhaal! Lekker kort!! ;) Veel plezier daar chickieees!!